دریافت فایل راهنمای مدیر اجرایی

 

راهنمای مدیر اجرایی

مدیر اجرایی کنفرانس تمامی امور مربوط به  کنفرانس را به شرح زیر بر عهده دارد:

  • تنظیمات همایش: عنوان و آدرس وب‌سایت کنفرانس را مشخص می‌کند.
  • تنظیمات نامه های همایش: تمامی نامه‌ها و مکاتبات را ویرایش می‎‌کند.
  • تنظیمات منوها: تعداد منوهای وب‌سایت و عناوین آنها را مشخص می‌کند.
  • زمان‌بندی همایش: تاریخ ارسال چکیده، اصل مقاله، شروع و پااین بررسی و رازیابی و .. را وارد سامانه می‌کند.
  • زمان‌بندی برنامه های همایش: برنامه‌ روز کنفرانس را برای اطلاع‌رسانی وارد سامانه می‌کند.
  • هزینه های شرکت در همایش: هزینه‌های شرکت در کنفرانس را بر اساس نوع شرکت کننده و زمان ثبت‌نام در سامانه وارد می‌کند.
  • برگزار کنندگان: اسامی برگزارکنندگان به همراه اطلاعات مربوطه وارد سامانه می‌کند.
  • کارگاه های آموزشی: کارگاههای آموزشی و هزینه شرکت در هر کارگاه را مشخص می‌کند.
  • تعریف غرفه های نمایشگاه: تعداد و نوع غرفه‌های نمایشگاه را بر اساس فضای موجود اعلام می‌کند.
  • ثبت نام نمایشگاه دارها: از متقضایان شرکت در نمایشگاه ثبت نام به عمل می‌آورد.
  • تنظیمات ثبت نام حمایت کنندگان: اطلاعات حمایت‌ کنندگان از برگزاری کنفرانس را وارد می‌کند.
  • ثبت نام حمایت کنندگان: حمایت‌ کنندگان از برگزاری کنفرانس را ثبت‌نام می‌کند.
  • تعریف عنوان مسابقه: عناوین و مشخصات مسابقات را اعلام کرده و وارد سامانه می‌کند.
  • ارسال نامه به اعضای سایت: به کاربران سامانه ایمیل جمعی ارسال می‌کند.
  • فهرست کاربران: به فهرست تمامی کاربران دسترسی دارد.
  • تعیین وظایف: نقش هر یک از کاربران را وارد سامانه می‌کند.
  • تخصیص موضوعات به داوران: بر اساس حوزه تخصصی داوران، موضوعات مرتبط را به آنان اختصاص می‌دهد.
  • سازمان همایش: اطلاعات مربوط به کمیته‌های برگزار کننده کنفرانس را وارد سامانه می‌کند.
  • اخبار و اعلانات: اطلاعات و اخبار کنفرانس را اعلام می‌کند.
  • تبلیغات: پوسترها و بنرهای تبلیغاتی را برای نمایش در صفحه اول وب‌سایت وارد سامانه می‌کند.
  • موضوعات: موضوعات مرتبط با کنفرانس را در سامانه وارد می‌کند.
  • کشورها: اسامی کشورها را وارد سامانه می‌کند.
  • پیوند های مفید: پیوندهای مفید مرتبط با کنفرانس را وارد می‌کند.
  • پرسشهای متداول: پرسشهای احتمالی را به همراه پاسخ آنها در سامانه وارد می‌کند.
  • واژه نامه اختصاصی: برای یکسان‌سازی، تعریف استاندارد مفاهیم مرتبط را وارد سامانه می‌کند.
  • چک لیست ارسال مقاله: موراد مهم چک لیست برای ارسال مقاله را وارد سامانه می‌کند.
  • فرم داوری مقالات: فرم داوری مقالات را طراحی کرده و سوالات مربوطه را وارد سامانه می‌کند.
  • تایید عضویت کاربران: عضویت کاربران را در صورت اطمینان از صحت اطلاعات تأیید می‌کند.
  • درخواست های جدید حمایت کنندگان: درخواست های جدید حمایت کنندگان را مشاهده کرده و تصمصم‌گیری می‌کند.
  • درخواست های جدید برای غرفه در نمایشگاه: درخواست های جدید برای غرفه در نمایشگاه را بررسی کرده و تصمیم مقتضی اتخاذ می‌کند.
  • فهرست متقاضیان شرکت در همایش: فهرست متقاضیان شرکت در همایش را مشاهده کرده و بر اساس وضعیت ثبت‌نام آنان تصمیم‌گیری می‌کند.
  • فهرست متقاضیان شرکت در کارگاه های آموزشی: فهرست متقاضیان شرکت در کارگاه های آموزشی را مشاهده کرده و بر اساس وضعیت پرداخت هزینه و ظرفیت کارگاه تصمیم‌گیری می‌کند.
  • صورتحساب های پرداخت نشده: تمامی صورتحساب های پرداخت نشده را مشاهده کرده و با توجه به زمان باقی‌مانده تا برگزاری کنفرانس پیگیری می‌کند.
  • صورتحساب های پرداخت شده: تمامی صورتحساب های پرداخت شده را برای برنامه‌ریزی کنفرانس مشاهده می‌کند.

 

تنظیمات همایش

تنظیمات همایش شامل دو بخش کلی اطلاعات اصلی و توضیحات بخشهای مختلف همایش است.

 الف: اطلاعات اصلی همایش

 اطلاعات اصلی به مانند تصویر زیر شامل نوع برنامه، زبان اصلی، آدرس وب‌سایت  همایش، کد اختصاری و .. است.     

   

  • نوع برنامه: نوع برنامه شامل کنفرانس، همایش، کارگاه آموزشی، کنگره، گردهمایی، نمایشگاه و جشنواره است. در هر صورت فقط امکان انتخاب یکی از این موارد وجود دارد.
  •  زبان‌ها: با انتخاب این گزینه وب‌سایت همایش‌ها به صورت یک زبانه یا دو زبانه تعریف می‌شود. چنانچه دو زبانه انتخاب شود، زبان اصلی می‌تواند فارسی یا انگلیسی باشد.
  • پیوند اصلی: در پیوند اصلی، آدرس دقیق وب‌سایت کنفرانس درج می‌شود. از این پس برای مشاهده وب‌سایت کنفرانس از این آدرس استفاده می‌شود.
  • کد اختصاری: از این کد برای نام‌گذاری چکیده‌ها و مقالات دریافتی استفاده می‌شود. بهتر است این کد، حروف اول نام کنفرانس یا یک کلمه مشخص باشد.
  • پست الکترونیکی: با درج پستن الکترونیکی همایش تمامی مکاتبات با نویسندگان با این ایمیل ارسال خواهد شد.
  • حداقل و حداکثر تعداد کلمات چکیده: با نشخص کردن حداقل و حداکثر تعداد کلمات چکیده به هنگام ارسال چکیده، کلمات شمارش شده و فقط در همین محدوده امکان ارسال چکیده وجود خواهد داشت.
  • ارسال مقاله: با انتخاب این گزینه امکان ارسال مقاله به همراه چکیده وجود دارد. در غیر این صورت پس از بررسی و ارزیابی چکیده و تأیید آن به وسیله کمیته علمی، امکان ارسال مقاله وجود خواهد داشت.
  • با انتخاب هر یک از گزینه‌های زیر، امکان بارگذاری اطلاعات مربوطه وجود خواهد داشت
  • امکان ثبت نام حمایت کنندگان وجود دارد.
  • امکان ثبت نام نمایشگاه وجود دارد.
  • امکان ثبت نام برای شرکت در برنامه وجود دارد.
  • کارگاه های آموزشی وجود دارد.
  • امکان تبلیغات در وب سایت وجود دارد.
  • امکان تبلیغات در ویژه نامه وجود دارد.
  • بخش مسابقه وجود دارد.

 ب: توضیحات بخش‌های همایش

یکی از مهمترین امکانات صفحه شخصی مدیر اجرایی، وارد کردن توضیحات بخش‌های مختلف همایش است. این بخشها به طورکلی به مانند شکل زیر عبارت است از :

  • عنوان: عنوان همایش یا کنفرانس در این بخش وارد می‌شود.
  • توضیحات: در این قسمت تاریخ برگزاری منفرانس و محل آن به طور دقیق وارد می‌شود.
  • تصویر هدر سایت: هد سایت با ابعاد 939 در 132 و در فرمت JPG در این قسمت بارگذاری می‌شود.
  • فایل فلش برای صفحه اول: فایل فلش در ابعاد 764 در 200 طراحی و ذخیره شده و در این قسمت بارگذاری می‌شود.
  • توضیحات صفحه اصلی: مهمترین صفحه وب‌سایت یک کنفرانس صفحه اول آن است. با استفاده از ابزارهای موجود این امکان وجود دارد تا این صفحه به‌خوبی طراحی شود.
  • راهنمای استفاده از سامانه: این گزینه برای وارد کردن توضیحات کلی در رابطه با کاربری سامانه است.
  • سخن سردبیر: سخن سردبیر از منوی اطلاعات همایش و گزینه سخن سردبیر قابل دسترس است. توضیحات کلی در رابطه با کنفرانس و دعوت از کارشناسان برجسته برای شرکت در کنفرانس دراین قسمت ذکر می‌شود.
  • درباره: این قسمت به توضیحاتی کلی در رابطه با سایت، کنفرانس و سامانه اختصاص دارد.
  • اهداف: اهداف کلی کنفرانس با استفاده از نوار ابزار ویرایش در این قسمت وارد می‌شود. این اطلاعات در منوی اطلاعات همایش و گزینه اهداف همایش نشان داده می‌شود.
  • محورها: محورهای کلی همایش در این قسمت وارد می‌شود.
  • محل برگزاری: محل برگزاری به همراه آدرس دقیق و کروکی محل در این قسمت وارد می‌شود. این اطلاعات از منوی اطلاعات همایش قابل دسترس خواهد بود.
  • راهنمای نویسندگان: راهنمای نویسندگان به توضیحاتی در رابطه با نحوه تهیه مقاله، تعداد صفحات، چگونگی ارسال چکیده‌ها و اصل مقالات و نحوه رهگیری وضعیت ارزیابی مقالات مربوط می‌شود.
  • راهنمای ثبت‌نام: در این قسمت مراحل مختلف ثبت نام توضیح داده می‌شود. این راهنما از منوی ثبت‌نام قابل دسترس است.
  • راهنمای حمایت‌کنندگان: در این قسمت توضیحات لازم برای شرکت‌ها و موسساتی که مایل به مشارکت در برگزاری کنفرانس هستند ارائه می‌شود.
  • راهنمای داوران: در این قسمت توضیحاتی کلیه در رابطه با شرایط و فرمهای داوری ارائه می‌شود. این توضیحات فقط برای افرائی که نقش داور دارند و از طریق صفحه شخصی آنان قابل دسترس است.
  • شرایط و ضوابط ارسال مقاله: شرایط و ضوابط ارسال مقاله شامل تعداد صفحات، نوع رفرنس دادن، فونت و اندازه‌ صفحه و موارد ضروری دیگر در این قسمت وارد می‌شود.
  • توضیحات تماس با ما: شماره تلفن، آدرس و همچنین سایر اطالعات ضروری برای تماس در این قسمت وارد می‌شود.

لازم به ذکر است که با انتخاب هر یک از گزینه‌های فوق‌الذکر یک صفحه به مانند تصویر زیر با مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع  ظاهر می‌شود که امکان وارد کردن محتواهای مختلف با فرمت متن، عکس، فیلم و ... وجود  دارد.

 درج و ویرایش لینک آدرس وب سایتها

درج و ویرایش جدول

درج و ویرایش فایلهای با فرمت فلش یا فیلم

راست یا چپ چین کردن صفحه

بزرگنمایی صفحه

 تنظیمات نامه های همایش

حدود 50 نامه برای شرایط و موقعیتهای مختلف در طول برگزاری کنفرانس برای مکاتبه با نویسندگان، داوران، دبیران تخصصی و علمی و ... تهیه شده است که امکان ویرایش آنها از طریق این گزینه وجود دارد. 

تنظیمات منوها

با توجه به اینکه این سامانه برای کنفرانسها و همایشهای مختلف طراحی و پیاده‌سازی شده است بنابراین این امکان فراهم آمده است تا منوها و زیر منوها به وسیله مدیر اجرایی اضافه یا کم شده و در قسمت دسترسی سریع نمایش داده شود یا نه. 

زمان‌بندی همایش

یکی از مهمترین بخشهای هر همایش، زمانبندی و برنامه‌ریزی اجرایی برای شروع و پایان همایش است. در این گزینه، امکان تنظیم تاریخ شروع و پایان ارسال چکیده، بررسی چکیده‌ها، ارسال مقالات و تاریخ اعلان نتایج داوری وجود دارد. ارسال چکیده و اصل مقالات در چارچوب زمانی که در این قسمت مشخص می‌شود، امکان‌پذیر است.

زمان‌بندی برنامه های همایش

بر همین اساس، زمانبندی برنامه همایش نیز پس از نهایی شدن برنامه‌ها در این قسمت وارد می‌شود. این اطلاعات روی برگه ثبت‌نام شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

هزینه های شرکت در همایش

هزینه‌های شرکت در کنفرانس‌ها بر اساس معیارهای مختلف یکی از مهمترین امکانات این سامانه است. هزینه‌ها بر اساس نوع عضویت در انجمن‌های علمی و تاریخ ثبت‌نام برای گروه‌های مختلف شرکت کننده تعیین می‌شود. همچنین این امکان وجود دارد تا در صورتی که به تأییدیه خاصی برای استفاده از تحفیف ویژه نیاز باشد، از گزینه مربوطه استفاده شود.

 نوع عضویت در چند گروه شامل دانشجویان، اساتید، نویسنده، شرکت کننده آزاد، عضو انجمنهای علمی و غیره گروه‌بندی شده است.

 برگزار کنندگان

اطلاعات مربوط به برگزار کنندگان کنفرانس باد انتخاب این گزینه از صفحه شخصی  مدیر اجرایی امکان‌پذیر است. در این قسمت، نام برگزار کننده، لوگو، نشانی اینترنتی و توضیحات ضروری وارد می‌شود. چنانچه در هر مرحله نیاز به ویرایش یا تغییر وضعیت یکی از برگزارکنندگان بود، این امکان وجود دارد تا وضعیت آن به حالت غیر فعال تغییر کند یا اطلاعات موجود با استفاده از گزینه ویرایش اصلاح شود.

کارگاه های آموزشی

برگزاری کارگاههای آموزشی و مدیریت ثبت‌نام و دریافت و پرداخت هزینه‌ها با استفاده از این گزینه امکان‌پذیر است.  

 برای اضافه کردن یک کارگاه جدید و یا برای حذف و ویرایش آن از آیکن مربوطه  استفاده کنید.  فرم ورود اطلاعات کارگاههای جدید به شرح زیر است. در این فرم اطلاعات مربوط به عنوان کارگاه، زمان و تاریخ برگزاری، هزینه شرکت در کارگاه، ظرفیت، رزومه مدرس، محل برگزاری و توضیحاتی در رابطه با کارگاه ذکر می‌شود.

تعریف غرفه های نمایشگاه

با توجه به اینکه همزمان با کنفرانسهای علمی، نمایشگاههای تخصصی نیز برگزار می‌شود، بنابراین امکان ورود اطلاعات غرفه‌ها و مدیریت واگذاری آنها در سامانه مدیریت کنفرانسها وجود دارد. این اطلاعات شامل عنوان نمایشگاه، نقشه یا کروکی غرفه و توضیحات است. غرفه‌ها فقط به اشخاص حقوقی واگذار می‌شود.

ثبت نام نمایشگاه دارها

غرفه‌هایی که قبلا در سیستم تعریف شده است، در این قسمت به درخواست‌‌کنندگان (اشخاص حقوقی) واگذار می‌شود. اطلاعات مربوط به غرفه‌ها شامل نوع غرفه، متراژ، ناک پیشنهادی متقاضی برای غرفه، هزینه، وضعیت و تاریخ درخواست در این قسمت ویرایش می‌شود. 

وضعیت اختصاص یک غرفه شامل مواردی چون بررسی نشده، منتظر تأیید مدیر و سایر موارد است.

تنظیمات ثبت نام حمایت کنندگان

اطلاعات حمایت کنندگان به مانند  تصویر زیر پساز ورود اطلاعات  در  بخشهای مختلف سایت نمایش داده می‌شود. 

برای اضافه کردن حامی جدید روی گزینه مربوط کلیک کنید. تصویری به مانند فرم زیر ظاهر می‌شود. اطلاعات مربوطه را وارد کرده و گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

تعریف عنوان مسابقه

برگزاری مسابقات علمی به عنوان فعالیتهای جنبی کنفرانس‌ها همواره مورد توجه برگزارکنندگان بوده است. به همین دلیل، امکانات مختلفی برای برگزاری نمایشگاه در سامانه مدیریت کنفرانسهای علمی وجود دارد. فرم زیر برای تعریف مسابقه و بیان کلیات آن است. در این فرم اطلاعات مربوط به عنوان مسابقه، اهداف، توضیحات، روش ارسال طرح‌های مسابقه، هزینه شرکت در مسابقه و همچنین تاریخ ارسال، بررسی، ارزیابی و تصمیم‌گیری تعیین می‌شود. با توجه به اهمیت موضوع داوری در بررسی مسابقات، بخش خاصی برای داوری و ارزیابی مسابقات در نظر گرفته شده است . دبیر مسابقات، به مانند دبیرعلمی وظیفه ارسال طرحهای مسابقات علمی را به داوری بر عهده دارد.

 ارسال نامه به اعضای سایت

با انتخاب گزینه ارسال ایمیل به اعضای سایت این امکان وجود دارد تا به تمامی اعضای سایت یا تعدادی از آنها ایمیل ارسال شود. تصویر زیر نمونه ایمیل‌های ارسال شده یا آماده ارسال است.

 برای ارسال ایمیل جدید، گزینه نامه نامه جدید را انتخاب کنید. فرم ارسال ایمیل به مانند تصویر زیر شامل متن نامه، گیرندگان و ارسال است. در قسمت متن نامه، پیام مورد نظر را وارد کنید از ابزارهای ویرایش برای تغییر فونت و درج و ویرایش تصاویر استفاده کنید.  پس از تکمیل متن نامه، گزینه گیرندگان را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه گیرندگان نامه، فرم زیر نمایش داده می‌شود.در این قسمت امکان جستجوی نام کاربران یا امکان ارسال نامه به کاربرانی با یک نقش مشخص به عنوان مثال داوران وجود دارد. پس از این مرحله گزینه ذخیره را برای ثبت اسامی کاربران انتخاب کنید. با انتخاب گزینه ارسال، نامه از قبل تعیین شده برای تمامی کاربران ارسال می‌شود. 

فهرست کاربران

فهرست تمامی کاربران سایت با انتخاب این گزینه نمایش داده می‌شود.  امکان جستجوی نام کاربری خاص بر اساس نقش و همچنین امکان مشاهده یا ویرایش اطلاعات فردی کاربران نیز در همین قسمت وجود دارد. کاربرانی که به هر دلیل از جمله به دلیل تکرار در ثبت نام، چند بار نام آنان در سامانه ثبت شده است با انتخاب گزینه حذف نام آنان از سامانه حذف می‌شود.

 تعیین وظایف

با توجه به اینکه نقشهای مختلفی برای انجام کارهای محتلف در سامانه تعریف شده است، اختصاص نقش‌ها یا تغییر آن با انتخاب گزینه تعیین وظایف امکان‌پذیر است. هر کاربر با ثبت‌نام در سامانه به صورت پیش‌فرض به عنوان نویسنده یا نویسنده مسابقه محسوب می‌شود. مدیری اجرایی سامانه، به هر کدام از کاربران حسب وظیفه یا مسئولیتی که بر  هده دارند، نقش خاصی اختصاص می‌دهد. برای این منظور نام کاربر را انتخاب کرده و هر چند مورد از نقش‌ها را به کاربر مورد نظر اختصاص دهید.

همانطور که در شکل زری مشاهده می‌شود، نقش‌های این سامانه عبارتند از:

  • داور: داور چکیده یا اصل مقالات را بررسی و ارزییابی می‌کند.
  • دبیرعلمی: دبیر علمی مسئولیت ارسال چکیده‌ها یا مقالات را به داوران دارد.
  • دبیر تخصصی: دبیر تخصصی زیر مجموعه دبیر علمی است با این توضیح که وظیفه ارسال چکیده‌ها یا مقالات حوزه تخصصی ویژه‌ای را به داوران دارد.
  • دبیر علمی بخش مسابقات: با توجه به اهمیت بخش مسابقات، مدیریت این بخش بر عهده دبیر مسابقات است. دبیر علمی بخش مسابقات، طرحهایی را که در مسابقه شرکت کرده‌اند به داوران مسابقات ارسال می‌کند و نتایج ارزیابی را به اطلاع ارسال کننده طرح می‌‌رساند.
  • ویراستار ادبی / فنی: ویراستار ادبی فنی وظیفه ویرایش چکیده‌ها و مقالات نهایی شده را دارد.

 تخصیص موضوعات به داوران

با توجه به اینکه ممکن است تعدد مقالات ارسالی به یک کنفرانس و به منظور دسترسی سریع به اسامی داوران،  هر یک از داوران بر اساس حوزه تخصصی، موضوعات مرتبط به آنها اختصاص داده می‌شود. برای این منظور، نام داور را انتخاب کرده و موضوعات مرتبط را با انتخاب گزینه مربوطه  اضافه  کنید.

 

 سازمان همایش

اطلاعات مربوط به تمامی کمیته‌های برگزاری، علمی، آموزش و مسئولین و دبیران هر یک از این کمیته‌ها در این قسمت وارد می‌شود. این اطلاعات از منوی اطلاعات همایش و انتخاب گزینه سازمان همایش قابل مشاهده است.

 

 

برای وارد کردن اطلاعات سازمان همایش، کمیته مورد نظر را از گزینه مربوطه انتخاب کنید. این کمیته‌ها به مانند تصویر زیر شامل این موارد است:

  • کمیته برگزاری: این کمیته مسئولیت کلی کنفرانس را بر عهده دارد و رئیس آن نیز رئیس کنفرانس و دبیر آن نیز دبیر کنفرانس محسوب می‌شود.
  • شورای سیاستگذاری: این شورا مسئولیت سیاستگذاری کلان و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف را بر عهده دارد.
  • کمیته علمی: مسئولیت اصلی این کمیته عبارت است از بررسی و ارزیابی اولیه چکیده و مقالات و ارسال آنها به داوران تخصصی
  • کمیته اجرایی: تمامی مسئولیتهای اجرایی کنفرانس بر عهده کمیته اجرایی است.
  • کمیته روابط عمومی: انتشار اطالعات و اخبار نمایشگاه و هماهنگی برای حضور خبرنگاران و رسانه‌های جمعی بر عهده این کمیته است.
  • کمیته آموزش: این کمیته مسئولیت برگزاری دوره‌ها و کارگاههای آموزشی را بر عهده دارد.
  • کمیته صنعت: این کمیته ارتباط با صنعت و جلب همکاری و مشارکت فعال آنان را در کنفرانس بر عهده دارد.

 بر همین اساس، هر یک از نقش‌ها در کمیته‌های مختلف به شرح زیر است:

  • دبیر
  • رئیس افتخاری
  • رئیس کنفرانس
  • دبیرکمیته علمی
  • عضو کمیته علمی
  • مدیر کمیته صنعت
  • عضو کمیته صنعت
  • مدیر روابط عمومی
  • عضو کمیته روابط عمومی
  • مدیر کمیته آموزش
  • عضو کمیته آموزش
  • عضو کمیته برگزاری

 

 اخبار و اعلانات

اطلاعات و اخبار کنفرانس با انتخاب گزینه اخبار و اعلانات و ورود اطلاعات مربوطه در صفحه اصلی وب‌سایت کنفرانس نمایش داده می‌شود.

 

برای اضافه کردن خبر جدید، گزینه جدید را انتخاب کنید.  فرم مربوطه به مانند تصویر زیر ظاهر می‌شود. پس از وارد کردن عنوان و چکیده متن خبر، متن کامل را وارد کنید و با تعیین تاریخ خبر، تصاویر مرتبط را بارگذاری کنید.

 

تبلیغات

برای وارد کردن تصاویر و متون تبلیغاتی در صفحه اول سایت کنفرانس از گزینه تبلیغات استفاده کنید. با تکمیل اطلاعات مورد نظر و بارگذاری تصاویر مربوطه، گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

موضوعات

چنانچه موضوعات و محورهای یک کنفرانس به صورت کامل و دقیق وارد سامانه شود، این امکان وجود دارد تا نویسندگان به هنگام ارسال چکیده و اصل مقالات، موضوع مربوطه را مشخص کنند. چنانچه به هر یک از داوران بر اساس حوزه تخصصی آنان موضوع مربوطه اختصاص یابد، به هنگام ارسال چکیده و اصل مقالات برای داوری این امکان وجود دارد تا داور مرتبط با موضوع مقالات انتخاب شود. موضوعات در دو دسته اصلی و  فرعی وارد سامانه می‌شوند.

کشورها

نام کشورها در فرم ثبت‌نام ذکر شده است. به منظور اجتناب از وارد کردن گونه‌های مختلف نام یک کشور، از این

پیوند های مفید

پیوندهای مفید در اطلاعات همایش ذکر می‌شود. از این گزینه برای وارد کردن وب‌سایت مراکز و موسسات مرتبط با کنفرانس استفاده می‌شود. دفت شود که عنوان و به ویژه آدرس پیوند به درستی وارد شود.

پرسشهای متداول

پرسشهای متداول در بخش مربوط به اطلاعات همایش نمایش داده می‌شود. به منظور پاسخگویی به مجموعه‌ای از سوالات کاربران سامانه از ایم گزینه استفاده می‌شود. پس از وارد کردن عنوان و پاسخ، گزینه ذخیره را انتخاب کنید.  

 

 

چک لیست ارسال مقاله

با استفاده از این گزینه این امکان دارد تا فهرستی از موارد مهمی که به هنگام ارسال چکیده و اصل مقاله باید رعایت شود، برای اطمینان از نویسنده سوال شود. با انتخاب گزینه " چک لیست ارسال مقاله"، موارد مهم ار وارد کرده و دگمه ذخیره را انتخاب کنید.

 

فرم داوری مقالات

 

فرم داوری مقالات برای اطمینان از طرح سوالات مهم به هنگام بررسی و ارزیابی چکیده و اصل مقالات طراحی شده است. با استفاده از گزینه جدید امکان اضافه کردن سوال جدید وجود دارد. با انتخاب هر سوال نیز، امکان ویرایش آنها وجود دارد. از آیکن بالا و پایین برای تنظیم ترنیب سئالات استفاده می‌شود. پس از مشخص شده ترتیب سواالت، دگمه ذخیره را انتخاب کنید.

 

با انتخاب گزینه جدید، فرم وارد کردن سوالات داوری به مانند شکل زیر ظاهر می‌شود. این امکان وجود دارد تا سوالات به صورت دو جوابی، سه جوابی، چهار جوابی یا توضیحی تنظیم شود.

تایید عضویت کاربران

کاربران سامانه برای شرکت در کنفرانس باید به وسیله مدیر اجرایی سامانه تأیید سوند تا امکان حضور در کنفرانس را داشته باشند.